donderdag 21 november 2013

Challenge #4 - Cadeautje

Goedemorgen allemaal!

Vandaag hebben wij een nieuwe challenge voor jullie:
** Cadeautje **
Verwerk een cadeautje op je kaart door een stempel, accessoires of maak een cadeautje als basis.
Als er maar een cadeautje te zien is op je kaart/creatie.

Wij hebben een nieuwe sponsor en dat is Marianne Design, en wat zijn wij daar blij mee! Zij geven voor deze challenge een prachtige prijs weg.
















Is het niet een superprijs!

Deze keer is Chickie Team Number Two aan de beurt om jullie creaties te laten zien ter inspiratie.

Wilma:



Jacqueline:



Anja:



Marianne:


Karin:

Anneke:

Lotte:

Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze voorbeelden en de DT-leden stellen het absoluut op prijs als je even op de blogs van de dames zélf gaat kijken, daar staan  nog meer foto's om een nóg beter beeld te krijgen van de creaties die gemaakt zijn.

De challenge loopt tot en met 29 november 18.00, dus er is genoeg tijd om een creatie te maken voor deze challenge! Wij hopen dat jullie allemaal gezellig mee zullen doen en wachten met smart op al jullie prachtige creaties.

Fijn weekend, het DSCC - team

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige voorbeeldkaartjes van het DT team

    misschien dat ik mee ga doen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu krijg ik dus mijn afbeelding hier niet in wat doe ik fout ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen